09 April 2012

Gerr!!! Kecewa dgn award malam nie

Malam nie macam nak layan tengoj TV jap
Dengar kate ader award malam nie
Anugerah Bintang Popular Berita Harian @ dishort kan dgn panggilan
ABPBH ...yang ke berapa tu aq xingt lar...
COz jarang cikit tengok2x benda alah macam nie

Tapi disebabkn aq ader dego cite yang super junior ader menang award malam nie
kategori artis luar nye award
aku pon terexcited la nak tngok....Hidop ELF!!!
^____^

Tunggu dok tnggu jam dah mnunjukkn pukul 11.00
OK!!! lagi sejam....xsabarnya
Untuk menghilangkan rasa bosan 
aku pon maen la edit-edit gambo
Jap2x...hek hek hek



ermmm...nie r jadinye

jam menunjukkan 11.30 malam~~

Niece: Acik!!! mane super junior nye???
Aku: Jap lagi lah!!

Setelah hampir mereka mngumumkan award trakhir----

Aku: Eh!!! x announce ker?? Damm!!!...



Bukan aku je kecewa, seluruh ELF Malaysia kecewa taw. Sedih kami...waaaaaa....
Lain kali kalau tak nak announce kat majlis xyah suruh peminat undi ...


Ape2 pon congrat la yer pada smua pemenang especiallt Jozan 



T________T








Terima Kasih Kerana Sudi Baca

No comments:

Post a Comment